was successfully added to your cart.
Training

Training Week 3

By april 6, 2018 No Comments

Mountainbike: (Hardlopen onder)

  • Deze week gaan we trainen met een hogere intensiteit. Je moet een halfuur fietsen op 80% van wat je kan over het halfuur. Hierna een kwartier fietsen onder de 60% en daarna weer een halfuur op 80%. Fiets hierna rustig uit. Met deze training train je je anaeroob (lactisch) uithoudingsvermogen. Hiermee kan je verbeter je je uithoudingsvermogen op een hoger intensiteit.
  • Tip; doe dit op het parkour van Schoorl en pak dan de nok tijdens het je hoge intensiteit gedeelte.

Herstel training:

  • 3 dagen later kan je nog 3 kwartier onder de 70%, na deze training moet je totaal niet moe zijn. Het is om je spieren op de juiste manier te laten wennen en herstellen.

Hardlopen:

  • Deze week gaan we iets intensiever aan de slag. Ren 25 minuten tussen de 70 en 80% van wat je kan. Hiermee trainen we onze uithoudingsvermogen met hogere intensiviteit.

Hersteltraining:

  • Loop 30 minuten onder 60%. Dit doen we om ons lichaam in op een goede manier te laten herstellen. Na deze training hoef je niet persé moe te zijn, dat is ook niet het doel.
maarten

Author maarten

More posts by maarten

Leave a Reply